Městský úřad Trutnov zavedl novinky pro zkvalitnění služeb poskytovaných občanům

Trutnov, 26. 2. 2016 – Město Trutnov pokračuje ve zkvalitňování služeb pro své občany. Na konci roku 2015 tak realizovalo v budově městského úřadu několik stavebních úprav, které zjednodušily organizaci obsluhy občanů na oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel. „Navýšili jsme kapacitu odbavovacích kabinek a nainstalovali vyvolávací systém, který zjednodušuje a zrychluje návštěvu těchto oddělení,“ vysvětluje Leoš Křemenský, vedoucí odboru správního, a zároveň upozorňuje, že naprostou novinkou je možnost objednat se na tato oddělení on-line nebo pomocí SMS. Další službou pro občany je zasílání novinek z úřední desky na e-mail.

                  

Nový vyvolávací systém zajistí rychlé odbavování žadatelů a především jejich snadnou orientaci a bezproblémové absolvování celého procesu získávání nových dokladů. „Tato novinka se týká nejen všech, kteří přijdou na městský úřad požádat o občanský průkaz nebo cestovní doklad, ale také těch, kteří žádají o změnu údaje o místě trvalého pobytu,“ říká Michaela Dědková, mluvčí trutnovské radnice.

Novinkou je také on-line a SMS rezervační systém. Město zavedlo hned dva způsoby, jak je možné se na úřad objednat. První možností je objednat se přímo na webových stránkách města www.trutnov.cz na konkrétní den a hodinu. Postup je jednoduchý – občan si v systému vybere požadovaný úkon, následně přesné datum a čas a zadá své identifikační údaje. Poté mu bude vybraný termín potvrzen a informace zaslány na e-mail. „Rezervační systém je propojený s vyvolávacím systémem na úřadě a klienti tak mají možnost vybrat si přes webový formulář přesný termín. Poté stačí ve vybraném termínu přijít a objednaný občan bude vyvolán prioritně – vyhne se tak čekacím frontám,“ popisuje Leoš Křemenský.

Druhou možností rezervace termínu je způsob pomocí SMS zpráv. Stačí jednoduše poslat SMS v určeném tvaru a vyčkat na potvrzovací zprávu. Veškeré informace o novém on-line systému i detailní popis a formát SMS zpráv jsou umístěné na webu města Trutnova www.trutnov.cz.

Městský úřad zavedl ještě jednu novou službu, a to aby občanům usnadnil přístup k informacím. Služba „Novinky z úřední desky“ nabízí zasílání zveřejňovaných informací na webu města.  „Tato služba bude registrovaným uživatelům každý den do jejich e-mailu zasílat informace o změnách na úřední desce,“ vysvětluje Michaela Dědková. Návod, jak se registrovat, je taktéž k dispozici na webu města www.trutnov.cz.

 


IMG_0003.jpg

 


IMG_0001.jpg

TZ - Městský úřad Trutnov zavedl novinky pro zkvalitnění služeb_.pdf

 

Kontakt pro komunikaci s médii
Mgr. Michaela Dědková
tisková mluvčí, oddělení komunikace

e-mail: dedkova@trutnov_cz

Nahoru


kalendar-jednani-2.gif


zvukove-zaznamy-2.gif

 

banner-kino.gif