Prostřednictvím tohoto modulu si můžete objednat obsluhu u příslušného okénka na určitý den a hodinu. Můžete se objednat pro úkony a činnosti, které jsou zobrazeny v nabídce po vstupu do systému. On-line služba WebCall umožňuje klientovi se elektronicky objednat k vyřízení záležitostí níže uvedených správních agend u Odboru správního.
Jedná se o činnosti na úseku:
- Evidence obyvatel
přihlášení k trvalému pobytu a ohlášení změny místa trvalého pobytu - Občanských průkazů
podání žádosti o vyhotovení nového občanského průkazu
převzetí vyhotoveného občanského průkazu - Cestovních dokladů
podání žádosti o vyhotovení nového cestovního pasu
převzetí vyhotoveného cestovního pasu - Registru silničních vozidel
nové vozidlo, změna vlastníka, provozovatele, adresy, barvy
Registru řidičů - registr řidičů
Postup objednání:
- vstupte do systému,
- vyberte si požadovanou činnost na jednotlivé agendě,
- poté si vyberte požadovaný den a vyberte si volný čas,
- zadáte Vaše jméno, příjmení,
- program Vám přidělí PIN a tento PIN si zapište.
Upozornění!
- v souladu s Obecným nařízení EU a Rady Evropy (GDPR) vás upozorňujeme, že Vámi poskytnuté osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, telefonní kontakt a e-mail budeme zpracovávat pouze pro daný účel, nebudou poskytnuty žádné třetí osobě ani do jiného státu, a jen po dobu nutnou pro vyřízení Vaší žádosti a poté budou skartovány,
- k obsluze se dostavte včas na objednanou hodinu,
- do systému se musíte zaregistrovat přes nabídku OBJEDNANÍ KLIENTI Z INTERNETU - WebCall nejdříve 15 minut před přiděleným časem objednání a nejpozději 5 minut po přiděleném čase objednání,
- např. u klienta, který se objednal na čas 8:30, se musí registrovat v rozpětí 8:15 až 8:35,
- v případě registrace s větším časovým předstihem Vám systém zahlásí NEPLATNÝ KÓD, proto vyčkejte a opět se registrujte ve stanoveném časovém rozpětí,
- pokud víte předem, že se Vám nepodaří na předem objednaný termín dostavit, nebo Vám později nevyhovuje zvolený termín, je možné objednávku zrušit (smazat) a uvolnit tak místo jinému zájemci. Termíny jsou pak znovu nabídnuty k objednání dalším žadatelům z řad veřejnosti. Poté si můžete zarezervovat jiný termín.
Dodržíte-li zadaný čas, budete přednostně obslouženi, po dokončení právě obsluhovaného klienta.
Objednání je možné na měsíc dopředu.
OBČANSKÉ PRŮKAZY, CESTOVNÍ PASY, EVIDENCE OBYVATEL
Oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel Odboru správního se nachází v zadní části budovy Městského úřadu Trutnov, Slovanské náměstí 165, přízemí vpravo, kancelář číslo dveří 183. Přístup je bezbariérový.
Úřední dny a hodiny:
Pondělí 8:00 - 17:00
Úterý 8:00 - 15:00
Středa 8:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 15:00
Pátek 8:00 - 14:30
REGISTR SILNIČNÍCH VOZIDEL, REGISTR ŘIDIČŮ
Oddělení dopravně správních agend Odboru správního se nachází na detašovaném pracovišti Městského úřadu Trutnov, Horská 932, vedle STK Autostyl Trutnov.
Úřední dny a hodiny:
Pondělí 8:00 - 11:30 / 12:30 - 17:00
Úterý 8:00 - 14:00
Středa 8:00 - 11:30 / 12:30 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 14:00
Pátek 8:00 - 14:00
Objednávkový systém je v provozu v úřední dny a je přímo napojen na vyvolávací zařízení, které vydává klientům lístky k obsluze a následně je zve k příslušným přepážkám (kabinkám) k obsloužení. Zjištěné a zobrazené informace se aktualizují nejpozději do 2 minut.
Jedna objednávka je na jeden úkon, např. jedna objednávka pořadí v registru vozidel je pouze pro jedno vozidlo, v registru řidičů pro jednu osobu a u občanských průkazů na jeden občanský průkaz.
Postup po příchodu na úřad:
- po příchodu na městský úřad zadejte přes nabídku KLIENTI OBJEDNANÍ Z INTERNETU -WebCall přidělený číselný kód - PIN,
- odeberte si lístek s pořadovým číslem, Vaše číslo bude zařazeno do fronty a vyvoláno jako prioritní klient (bude vyvoláno ihned po dokončení právě obsluhovaného klienta),
- vyčkejte vyvolání obsluhou přepážky (kabinky),
- v případě, že se budete registrovat do systému po uplynutí časového intervalu (tj. 15 minut před a 5 minut po objednaném čase), Vaše objednání již vypršelo a v takovém případě se pak můžete přihlásit jako běžný klient a budete zařazen/a do fronty a obsloužen/a v pořadí došlých klientů.