Na obsah stránky

 

Výběrové řízení - vedoucí oddělení dopravně správních agend

Vyberove rizeni

Město Trutnov – Městský úřad Trutnov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa vedoucího úředníka – vedoucí oddělení dopravně správních agend Městského úřadu Trutnov.

Předpokládaný nástup dne 01.02.2023 nebo dle dohody, na dobu neurčitou, se zkušební dobou 6 měsíců.   

Pro bližší informace o pracovní pozici můžete kontaktovat pověřeného vedoucího oddělení dopravně správních agend Mgr. Václava Kaňkovského, tel. 499 803 511 (730 551 071), e-mail: kankovsky@trutnov.cz. 

Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 02.12.2022 do 13:00.

ikona souboru ikona souboruVŘ_VO_DSA_ II 2022.pdf
ikona souboru ikona souboruPřihláška do výběrového řízení_vedoucí úředník.pdf

Vytvořeno 16.11.2022 | přečteno 609x | tommova
 

Sloupek 2

MěÚ Trutnov
Slovanské náměstí 165
541 01 Trutnov
tel : +420 499 803 111
fax: +420 499 803 103

podatelna@trutnov.cz
ID DS (3acbs2c)

IČO:
00278360
DIČ:CZ00278360
č.ú.:124601/0100
load