Městský úřad Trutnov se zapojil do projektu Dobrý úřad

Trutnov, 8. 8. 2016 – Městský úřad Trutnov nadále pokračuje ve snaze zlepšit své služby poskytované veřejnosti. Nově se tak zapojil do projektu Dobrý úřad, díky kterému mohou lidé kvalitu i odbornost služeb ohodnotit. „Stačí vyplnit krátký dotazník a ohodnotit přístup úředníků, se kterými klient při své návštěvě úřadu jednal,“ upřesňuje Ivan Adamec, starosta města Trutnova.

Projekt Dobrý úřad funguje po celé republice a od pondělí 8. srpna do něho bude zapojen také Městský úřad Trutnov. Hlavní myšlenka spočívá v hodnocení služeb, které poskytuje veřejnosti. „Díky tomuto projektu získáme od klientů úřadu zpětnou vazbu. Můžeme tak vyhodnotit jeho fungování a navrhnout změny ke zvýšení kvality poskytovaných služeb,“ dodává Jan Seidel, tajemník MěÚ Trutnov.

Vybraná pracoviště městského úřadu budou vybavena stojánky s „vizitkami“, na které v případě zájmu klient vyplní svůj e-mail a datum návštěvy úřadu. Vizitku následně vhodí do schránky při východu z úřadu a v následujících pracovních dnech obdrží do své e-mailové schránky krátký dotazník týkající se práce úředníka, kterého navštívil. „Dotazník je možné vyplnit a odeslat nejpozději 5. den od obdržení e-mailu,“ vysvětluje Jan Seidel a dodává, že „hodnocení je zcela anonymní. Systém neumožňuje úřadu/městu sledovat, ze které e-mailové adresy hodnocení přišlo, popř. z jakých adres bylo či nebylo hodnoceno.“

Pokud klient v krátké době navštíví tentýž odbor vícekrát, systém ho o hodnocení požádá pouze jednou. Průběžné výsledky hodnocení je možné sledovat na www.dobry-urad.cz.

 Dobrý úřad (2).JPG


Dobrý úřad (1).JPG

TZ - Městský úřad Trutnov se zapojil do projektu Dobrý úřad.doc

Kontakt pro komunikaci s médii
Mgr. Michaela Dědková
tisková mluvčí
tel. 499 803 309, 735 793 913
e-mail: dedkova@trutnov_cz

Nahoru

 banner-kal.gif

banner-zvuk.gif

 

banner-app-f.jpg