Období „personální krize“? Já tomu říkám výzva!

Toho času jsem byla na mateřské, ale dá se říct, že jsem celou dobu pracovala na různých projektech, které byly a jsou úspěšně realizovány. Čas se krátil, v říjnu 2017 jsem se měla po třech letech vrátit na své původní místo, na Úřad práce, kde jsem pracovala na Oddělení projektů, poradenství a rekvalifikací. Mé osobní rozhodnutí přijmout tuto výzvu bylo klíčové. Poslala jsem životopis a tím to všechno začalo… Bylo to vlastně mé úplně první setkání, neosobní, s odborníky ze specializované organizace, kterou si firma INEX SPEDITION najala na celé výběrové řízení. Jde o mezinárodní organizaci, kompletně zaměřenou na podporu úspěchu firem v přijímání personálu a hodnocení zaměstnanců. Začal kolotoč testů, které mi chodily na email, a po splnění testu jsem mohla postoupit do dalšího kola. Následoval rychlý sled událostí, telefonický rozhovor a pozvánka k výběrovému řízení. Výběrové řízení bylo dosti stresující (přihlásilo se 92 kandidátů), zvláště když připustíte, že jsem na žádném nikdy nebyla a vždy jsem seděla na druhé straně stolu. Do zasedací místnosti najednou vstoupil zástup čtyř osob - pana Josefa Dvořáka, Lukáše Dvořáka, Martiny Horochovské a Martina Skočdopole. Vyhrkla jsem: „Není vás na mne nějak moc?“ Pan Dvořák mě ujistil, že se nemusím bát. Co následovalo, bylo neuvěřitelné, byla to smeč otázek, podotázek, detailních popisů a návrhů řešení. Výběrové řízení trvalo hodinu a půl. Odcházela jsem s jakousi lehkostí a měla jsem dobrý pocit a možná se mi i ulevilo. Den, kdy mi měl být sdělen výsledek, se krátil, pan Dvořák nevolal, už bylo po čtvrté odpoledne a nic. Najednou zazvonil telefon. „Chtěli bychom vám oznámit, že jsme si vás vybrali do našeho týmu, gratuluji!“ Měla jsem chuť vyskočit do vzduchu a zakřičet si jooooo…, ale musela jsem se krotit. Jsem přece personalista na „INEXU“. Dne 2. října 2017 jsem nastoupila na své nové místo PERSONALISTA/SPECIALISTA MARKETINGU. Postupně jsem se seznámila se všemi kolegy, řidiči, skladníky, dispečery, manažery, THP pracovníky, logistickým areálem, vozovým parkem a technikou, zkrátka s celou firmou v Trutnově a také s pobočkou v Mladé Boleslavi. Už je to pět měsíců, co jsem na „INEXU“, a myslím, že mnohé se nám již podařilo. Za největší úspěch považuji skvělou komunikaci s řidiči a to, jak mě ti „chlapi“ přijali, jsou to starostliví muži od rodin nebo mladí kluci, kteří si plní sen. Jsem tu pro ně a mají mou plnou podporu. Momentálně se pohybujeme v období „personální krize“, já tomu ale říkám výzva! Výzva hledat nové cesty, nové metody náboru a v nemalé míře je nutné se věnovat interpersonálním vztahům. V dnešní době dochází k tzv. „přetahované“, už není kde brát, proto si firmy přetahují zaměstnance mezi sebou a používají k tomu různé prostředky, zejména peníze. My se snažíme ke každému řidiči přistupovat individuálně, protože každý člověk je originál a zaslouží si svůj díl pozornosti a jsou to právě řidiči, kdo reprezentují naši firmu dennodenně na silnicích a také přímo u našich zákazníků. Myslím si, že z pohledu řidičů o atraktivnosti nabídky rozhoduje zejména vozový park, destinace, jméno firmy a v neposlední řadě také peníze. Z hlediska personalistiky a náboru je to podle mého názoru kvalitní inzerát, který je otevřený, a jsou v něm zásadní informace jako destinace, vozový park, systém jízd - příklad víkend doma/ víkend venku a systém odměňování, další důležitou částí náboru jsou individuální pohovory, které u nás trvají minimálně hodinu a půl a věnujeme jim velkou pozornost. Firma INEX SPEDITION se v minulých letech nevěnovala některým oblastem tak, jak by měla a to hlavně v oblastech HR a PR (lidské zdroje a komunikace s veřejností), což se nyní snažíme napravit a myslím, že se nám to velmi daří. Čeká nás mnoho práce, 1. 3. 2018 jsme přebrali pět nových aut SCANIA Next Generation v rámci rozšíření vozového parku, do 1. 6. 2018 bude dodáno dalších pět v rámci obnovy vozového parku. První část vozů SCANIA Next Generation byla předána našim skvělým řidičům Františkovi, Láďovi a Vasilovi. Z hlavních cílů společnosti pro rok 2018 mohu jmenovat rozvoj celého areálu, personální stabilizaci v Trutnově i na naší pobočce v Mladé Boleslavi, zvyšování zisku a efektivní reporting. Závěrem bych chtěla poděkovat všem, kdo mě podporují v mé práci! Díky! Klára Ožďanová personalista/specialista marketingu INEX SPEDITION s.r.o. Žitná 541, Trutnov 3 www.inexspedition.cz

Trutnovinky na našem serveru

Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek

Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« červenec »
  Po Út St Čt So Ne
27 1 NABÍDKA... (Akce třetích stran)
1. 07. 2019, 00:00 - 31. 07. 2019, 00:00
Benefiční... (Akce třetích stran)
1. 07. 2019, 18:00 - 7. 07. 2019, 18:00
Svatojánská... (Akce třetích stran)
1. 07. 2019, 18:00 - 1. 07. 2019, 23:59
2 3 OBSCENE EXTREME (Akce třetích stran)
3. 07. 2019, 00:00 - 7. 07. 2019, 00:00
DÍLNIČKY PRO DĚTI (Akce třetích stran)
3. 07. 2019, 00:00 - 31. 08. 2019, 00:00
TRUTNOVSKÉ... (Akce třetích stran)
3. 07. 2019, 00:00 - 30. 08. 2019, 00:00
4 5 6 7
28 8 08. 07. 2019 (Akce)
8. 07. 2019, 07:44 - 8. 07. 2019, 23:59
9 09. 07. 2019 (Akce)
9. 07. 2019, 07:45 - 9. 07. 2019, 23:59
10 10. 07. 2019 (Akce)
10. 07. 2019, 09:21 - 10. 07. 2019, 23:59
11 12 13 ČESKO ZPÍVÁ JINAK... (Akce třetích stran)
13. 07. 2019, 00:00 - 13. 07. 2019, 00:00
14 TRUTNOVSKÝ... (Akce třetích stran)
14. 07. 2019, 00:00 - 28. 07. 2019, 00:00
29 15 16 17 18 19 20 DEN KRKONOŠSKÝCH... (Akce třetích stran)
20. 07. 2019, 00:00 - 20. 07. 2019, 23:59
21
30 22 23 24 IRENA FRIESS... (Akce třetích stran)
24. 07. 2019, 00:00 - 27. 08. 2019, 00:00
25 26 27 28
31 29 30 31        

banner-v1.giffacebook.jpginstagram.jpg

Počasí Trutnov
 

banner-app-f.jpg