Na obsah stránky

 

Úřední deska

Otevřená data na základě zákona č. 261/2021, kterým se mění některé zákony s další elektronizací postupů orgánů veřejné moci. Jedním z bodů tohoto zákona je nová povinnost zveřejňovat naši úřední desku od 1.2. 2022, také jako otevřená data. Podmínky pro využití otevřených dat se dozvíte na portálu otevřených dat.


Výběrové řízení - úředník na Odboru majetku města

Číslo jednací:MUTN 77693/2022
Do systému vložil:Tommová, Renáta
Den vyvěšení:5.8.2022
Den sejmutí:26.8.2022
Zdroj oznámení:Město Trutnov
Typ oznámení:Výběrové řízení

Podrobnosti:

Město Trutnov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa úředníka na Odboru majetku města Městského úřadu Trutnov.

O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat Ing. Kláru Bednářovou, vedoucí Odboru majetku města MěÚ na telefonním čísle 499 803 335 či e-mailu: bednarova@trutnov.cz.

Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 26.08.2022 do 13:00.

Vytvořeno 24.5.2019 | přečteno 220582x | tana
 

Sloupek 2

MěÚ Trutnov
Slovanské náměstí 165
541 01 Trutnov
tel : +420 499 803 111
fax: +420 499 803 103

podatelna@trutnov.cz
ID DS (3acbs2c)

IČO:
00278360
DIČ:CZ00278360
č.ú.:124601/0100
load