Aplikace Životní situace představuje souhrn praktických návodů na řešení některých vašich problémů prostřednictvím našeho úřadu. Dozvíte se v nich jak co zařídit, kam zajít, co si vzít s sebou.
Vydání koordinovaného závazného stanoviska podle ustanovení § 4 odst. 7 stavebního zákona, zahrnující požadavky na ochranu všech dotčených veřejných zájmů, které dotčený orgán (Městský úřad Trutnov) hájí podle zvláštních zákonů.
Podat žádost je oprávněna fyzická osoba, fyzická osoba podnikající i právnická osoba, které mohou zmocnit k vyřízení jinou zastupující osobu.
Žádost se předkládá písemně nebo elektronicky na předepsaném formuláři a obsahuje předepsané přílohy žádosti. Projektová dokumentace se předkládá v listinné podobě nebo v elektronické podobě (jako příloha v datové schránce či emailem).
Podáním písemné nebo elektronické žádosti o koordinované závazné stanovisko na předepsaném formuláři doplněné potřebnými přílohami. (V případě potřeby doplnění žádosti, bude žadatel kontaktován dle uvedených kontaktních údajů).
- písemně osobně na podatelně Městského úřadu Trutnov
- písemně zasláním poštou na adresu:
Městský úřad Trutnov
Slovanské nám. 165
541 16 Trutnov
- elektronicky (s ověřeným elektronickým podpisem) na adresu: podatelna@trutnov.cz
- datová schránka ISDS: 3acbs2c
Žádost o koordinované závazné stanovisko, v případě zastupování žadatele plná moc, projektová dokumentace stavby zpracovaná v rozsahu pro daný účel v listinné podobě nebo v elektronické podobě - jako příloha v datové schránce či emailem.
Vydání koordinovaného závazného stanoviska je bez poplatku.
Vydání koordinovaného závazného stanoviska nepodléhá správnímu řízení, lhůta není stanovena, obvykle do 30 až 60 dnů.
Datum poslední aktualizace: 23.3.2022
Datum konce platnosti návodu: 31.12.2024