Hlavní budova je na Slovanském náměstí čp. 165 (nová radnice) a detašované pracoviště je v budově Horská čp. 932, Trutnov (oddělení dopravně správních agend).
V oddílu Kontakty na tomto webu najdete abecední seznam všech zaměstnanců, čísla jejich kanceláří, telefonní a e-mailová spojení na ně.
Hlavní budova MěÚ |
|
---|---|
Adresa
Slovanské nám. 165
541 16 Trutnov 1
Česká republika
|
Pracovní doba
Po 8:00 - 17:00
Út 8:00 - 15:00
St 8:00 - 17:00
Čt 8:00 - 15:00
Pá 8:00 - 14:30 Pracovní doba inforecepce Po 7:00 - 17:00 Út 7:00 - 16:00 St 7:00 - 17:00 Čt 7:00 - 16:00 Pá 7:00 - 15:00 |
E-mail, web
podatelna@trutnov.cz
www.trutnov.cz
|
Telefon, fax Tel. +420 499 803 111
Fax. +420 499 803 103
|
Detašované pracoviště |
|
---|---|
Adresa
Horská 932
541 01 Trutnov
Česká republika
|
Pracovní doba
Po 8:00 - 11:30 a 12:30 - 17:00
Út 8:00 - 14:00
St 8:00 - 11:30 a 12:30 - 17:00
Čt 8:00 - 14:00
Pá 8:00 - 14:00
|
E-mail, web
dopravka@trutnov.cz
www.trutnov.cz
|
Telefon, fax
Tel. +420 499 803 503
Fax. +420 499 813 033 |
Další informace | |
---|---|
Datová
schránka ( 3acbs2c ) Bankovní spojení: 19-124601/0100 IČO 00278360 DIČ CZ00278360 |
Úřední hodiny podatelny Po 08:00 - 16:30 Út 08:00 - 15:00 St 08:00 - 16:30 Čt 08:00 - 15:00 Pá 08:00 - 14:30 |
Pojem "ÚŘEDNÍ DEN" a "ÚŘEDNÍ HODINY" lze chápat tak, že v této době občan na úřadu najde pracovníka, který s ním jeho záležitost projedná. V ostatních pracovních dnech se služby pro veřejnost poskytují v omezeném rozsahu, neboť úředník stráví jednáním s občany menší část pracovní doby. Větší část pracovní doby potřebuje na zpracování informací, vedení spisového materiálu, apod. Ale i v těchto dnech je v pracovní době úřad pro občany otevřen a na příslušných odborech jsou přítomni úředníci, kteří se občanům věnují. V odůvodněných případech je samozřejmě možné domluvit si schůzku s konkrétním úředníkem i mimo pracovní dobu.
ve vstupních prostorách městského úřadu je pokladna občanům k dispozici pondělí a středa od 8:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:30. Úterý, čtvrtek a pátek od 8:00 do 11:00.
má vzhledem k povaze vykonávaných agend stanovenou pevnou provozní přestávku denně od 11:30 do 12:30.
Městský úřad je o vánočních svátcích ve dnech 23. a 31. prosince uzavřen.
v budově MěÚ Trutnov pomocí technologie WiFi. Na každém podlaží, včetně vestibulu budovy, byly instalovány Hotspoty WiFi free.